Vi tänker sällan på vad vi har, man alltid på vad vi saknar.

Jag sa att jag ville ha dig tillbaka men jag vet inte om det är så jag vill ha det längre du har förändrats....egoistisk,självisk och idiotisk....... Sitter i min säng lyssnar på lugn musik och tänker på allt mellan himmel och jord jag har precis gjort klart mina läxor och tagit ett varmt bad efter en hel eftermiddag ute i regnet.Imorgon är det skolfotto och efter skolan ska jag träffa Tim sen på kvällen blir det iallfall 30 års kallas då jag för engångsskull kommer sätta på mig klänningen. Jag har fortfarande inte lagt ut bilderna från sundsvall men här kommer dom äntligen!
Jag måste bara tilläga att jag är stolt över mig själv att jag äns vågade sätta mig på hästen!:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0